"Du är cool"

hejhej:)
såg att jessica hade skrivit för en timme sen typ:)
Hon mår bättre nu iallfall men idag for jag och mamma till stan köpte lite grejor sen handlade vi.
Men kl 5 for vi till ica och köpte lite prestenter rosor, kexchoklad till helen & Anders som vi var och åt hos.
Vi åt pajer och en jätte god sallad osvosv.. Till efterrätt åt vi köpt kladdkaka MUMS!!!<3
Men sen vara jag med freja en tjej som är 5år, sen vid 7 for vi till coop igen jag,filip och köpte enu mer godis :]
Men de är på lan nu så ja mer godis till oss fast de har ju med sig men aja. Men när jag kom hem får jag till ellen och kajsa vi åt godis och lyssnade på musik och lekte en lek HAHA!! :D
Men ska draa här får ni en biiiiilder:)


coolingar<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0