"cooling krya på dig love you!!!!!!<3333"

hejhej, :)
Såg att jessica inte hade skrivit men hennes panna kokar hon är sjuk hon får hem från skolan.  :(
KRYA PÅ DIG<3 Älskardiiiiiiig!!!<3
Men jag var på skolan vanliga lektioner matte,sv,no,fysik och inge mer ganska enkel dag men slutade sent så
jag får in till stan kolla lite snabbt köpe en färd godis hem och åkte buss hem. :)
På bussen snackade jag med jessicas syrra jennifer det va jätte skoj jag sa nått roligt typ dundra till dumra(stavning) hon idol som heter nått sånt vi skrattade TIHIHI :D
Men sen dess har jag  mysit med familjen och sett idol och kändisdjungen inge  och varit med sally et ttag de kl till 8. :) Men ska draa här får ni en biiiiiiiiiiiiiild:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0