"jag älskar inte svin jo ett svin (jessica<3)"

hejhej:)
Innan jag skriver hur dagen har varit så måste jag bara skriva förlåt!!! för att jag inte har skrivit men datorn har lagat och de andra är alltid upptagen:( Men ja nu är den lagad JIPppi :):):).
Men idag så har vi haft en vanliga lektioner men det är typ öde på sörböle mer än halv vår klass är sjuka och hela skolan är ju typ sjuk ganska tråkit man ser typ ingen:(. Men ja svininflenasan sprids hur snabbt som helst alla har snart haft det på skolan men inte jag:D!!!! Kommer säkert att få det men endå, asså det är ganska fult en del vill inte ens gå förbi vår skola bara för att det är svininflenasan där:S Men en hemsk sak som har hänt idag är att en i vår klass mummlade och svimmade i klassrummet hade jätte högfeber han hade svin inflenasan.
Slut snackat om det jessica ska komma hit vet inte vad ska göra men hare så bra vi ska då ta bilder puss:*:*:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0