Jag älskar dig<3

Hejhej, idag så har jag varit med oliver<3<3<3Det va jätte skoj vi gjorde allt möjligt!!:D<3Men vid halv 5 så slutade det roliga:(:(:(Vi skulle skiljas eller ja gå åt olika håll:(<3<3<3<3Men halv 6 så for jag och min familj på edda vi fick gå in gratis för att vi var med i nått det va jätte skoj vi  hoppade och klättrade osvosv...<3 Efter det så for vi och köpte godis :]<3 Sitter och skriver med jessica nu jag har hur ont i huvudet som helst jag dör typ jessica har oxå ont i huvudet:(:(:(!!Men jag Vet inte riktigt vad jessica har gjort idag men det jag vet är att honhar  varit hos stina och pluggat. :D Men hare bra skriver imorrn PUSS:*:*<3
thihihi<3<3<3

Kommentarer
Postat av: A.C

Hej:)



Jag är tillbaka nu i sverige:D

Kom hem igår kväll, va helt trött...

det har varit super fint väder i Madrid faktiskt:D härligt som fan. hehe..^^ men jag e ftf "Gul":p Hann inte direkt sola:p



Hur har dina dagar varit här i Sverige då?:D



kram:D

2009-11-02 @ 12:57:34
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0