du och jag mot världen!

Hejhej:)
När vi for från jessica så tog vi bilder med mobilen, de blev "jätttebra" not vägen va guppig så det blev suddiga bilder. Inte ok, men när jag kom hem så vare bara att fara igen då for vi och åt pizza det va en gubbe som hade drukit lite för mke tro jag. Han va jätte äcklig vill inte snacka om det. Men ja det va jäätte gott kan jag lova sen efter ett tag så for vi hem sen dess har jag varit vid datorn och sett på tv. Men jessica hon var först på hockeyn det blev 5-2 till aik trojaa sen så skulle de ioch köpa godis som oss det v allt jag vet. :) Imorrn så blir det edda vi ska be nån ta bilder på oss då vi hoppar och så, då kommer det en massa bilder då. Men hare så bra puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0